zzZZZzz sliten som få!!!

Idag är det tungt att vara vaken...
Har sovit svin lite och väldigt dåligt i natt då eftersom lilleman är sjuk :(
Har fått sova 3 timmar mellan halv 10 och halv 1 när lilleman sov middag så det var skönt som fan!
Benny har tagit semesterdag idag med bara för att finnas till hands han med
eftersom jag inte har sovit så mycket sista dagarna...

Känns att man inte är van att sova extremt lite ^^

Får ta igen mig i helgen nu :) ska ha en riktigt skön hemma helg...
Nästa helg ska ju jag och Lucaz åka med min mamma till deras land och sova där en natt...
Skönt för Melvin och Benny att få lite ensam tid :)
Vet inte om de sak gå på bio eller på den här dinousarie utställningen då...

Nu är det ju bara ett par veckor kvar i skolan för ungarna!!! Sen är det sommar lov igen :)
Ska bli skönt att ha Melvin hemma om dagarna så man kan hitta på lite tillsammans.

Men nu ska jag vila för Lucaz sover igen äntligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0