Usch så dåligt :P

Har verkligen varit jätte dålig på att skriva blogg sen det fina vädret började :P
Måste be om ursäkt för det :P

Jag sitter nu hemma framför tvn när Lilleman sover för natten. Benny slutar jobba halv 12 så
har ju ordentligt med ensamtid måste jag säga.. Dock känner jag att jag inte behöver det just idag, vore skönt om Benny hade varit hemma :P hihi är sällskapssjuk idag.

I morgon är det full rulle igen... blir stan fram till halv tre sen kommer svärmor runt 17. Så då blir det att tvätta soffan med sofftvätt ^^ kommer lukta såå gott ^^

Finns absolut ingenting att göra just nu :( Behöver inte städa någonstans, har ingen tvätt, ingen mat ska lagas... Vad fasiken ska man hitta på då!!! Lucaz sover så han behöver inte heller massa uppmärksamhet och skojjas med... hm.. hoppas Benny slutar tidigare :P

Han måste vara hemma innan 22 så jag kan gå ner till affären och köpa glass och frusna hallon ^^
PARTY!!! haha eller aa mys iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0