Måndag på stan

Idag vart det stan för mig och Lucaz med Jenny och Tilde...
Sen mötte vi Melvin vid bibban för att sedan äta lite på stan och sedan inhandla nya skor och en kepa till Melvin :) Sen Vart det visst två tjocktröjor och en piké tröja, ett par kallingar och ett par nya strumpor till Melvin ^^ För Melvin hade för små strumpor idag när han kom hem till oss :s
Plus att han hade en tröja i storlek 158-160 och han har 146-150 i storlek :/ inte vackert...

Sen vart det hem och slappa lite ^^ Så kom Benny så nu är de nere i affären och handlar lite till dagens middag som ska göras när de kommer hem :)
Blir hemlagade biffar, potatis med svampsås med egenplockade svampar :)
Ska bli gott som fasiken :)

Hahah blir så full i garv av en sak ^^
"jag får så mycket beröm av skolan att han har så fina kläder när han är hos mig". hahha
De på frita vet inte äns vem du är!! HAHAHAHAHAHA
Bra roligt!

Aja nu så ska jag fortsätta och slappa för de finns inte så mycket att göra till sakerna till maten är hemma.. allt är städat och dammat och diskat sedan i morse så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha carro, det är modernt med lite större tröjor, så att han hade storlek 158-160 är inte så konstigt. men som sagt vissa har ju stannat upp när det gäller mode.

2011-05-26 @ 07:27:07
Postat av: Carro

Haha moget att skriva anonym :/ svårt att lisa ut ändå vem det är... Det ser slafsigt ut, hade det varit så himla modernt med för stora kläder hade de väl helt enkelt gjort kläder som är så stora och ha rätt storlek på... men det kanske är dumt.. för övrigt är det verkligen INTE modernt med för små strumpor :/ Men sen kanske inte alla har pengar till att köpa kläder som är lagom, vad vet jag...

2011-05-26 @ 08:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0