Fullpackad dag...

Idag har man massor att göra så väntar nu att få väcka Benny om ca 10 min :)
Ska ner i källaren och hämta upp lite anteckningar ^^
Tur att man har varit duktig ;p

Sen ska vi vara på BVC vid 11.30 juh!!!
8 månaders kontrollen... se hur mycket han har växt sedan sist för 2 månader sedan :)
Sen hoppas jag på att jag har hunnit duscha innan bvc med...
Sen ska man ner till stan en sväng och försäkringskassan med lite papper sen ska jag till Cissi
som jag ska på stan en sväng med och sedan hämta ut en nygjord hem nyckel till Melvin :)
Eftersom han har börjat Cykla själv fram och tillbaka till skolan så är det klart att han måste få en egen nyckel hem :)

Men att måste springa på toa nu, har redan hunnit med kaffet med tanke på att lucaz ville gå upp vid kl 6 i morse :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0