Dagen idag ^^

Idag har vi kört de nya sov tiderna och de har väl gott sådär.
Han höll sig vaken till halv 12, då däckade han stenhårt i 45 min.
Han vaknade då och var jätte trött fortfarande så vi ringde Cissi och Vincent för att kolla om de skulle med på promenad och de ville de.
Lucaz somnade i vagnen efter mycket om och men... Sen sov han i flera timmar, jag väckte han vid kl 16.00 tror jag... Sen somnade han vid 20.30
Efter jag ammat honom. Han har börjat få separationsånges när jag inte ammar han lika mycket längre så nu vill han bara inte somna på kvällen utan och han vill inte ha välling. han bara SKA amma.

Lilleman fick äta glass idag ^^




Och när vi inte fick mer glass vart vi JÄTTE ledsen :(



Lite promenad bilder ^^





Lucaz somnade i soffan med mamma idag med <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0