Trött dag idag.

Inatt har jag sovit skit, har vaknat till och från hela tiden men de har ju sin anledning >:/
Men de spelar ingen roll när man har måsten. Upp vid 7 och fixa för att skjutsa Melvin till skolan
och sedan hem igen. De vart lite frukost och sen vart det soffläge för både mig
och Lucaz framför en film. Såg Alice in wonderland. Har dock inte sätt hela
för vi somnade bort efter halva filmen så nu kan jag se slutet ikväll när
karl kommer hem.

Skulle behöva damsuga idag med, och byta lakan i sängen och usch vad myckte det
är egentligen, orkar inte äns fortsätta på listan :P
Men ska ta tag i det innan Melvin ska hämtas vid halv 2. Annars får man ta resten när han är hemma.
måste in i en dusch med men de får bli ssenare. De viktigaste är att hemmet ser bra ut.
Orkar inte bo i en ända stor röra. mår dåligt av att det e så stökigt.
eller det e inte stökigt, de e mäst smutsigt på golven nu och dammet börjar synas igen.
Va ju bara 3 dagar sedan jag dammade men de kommer fram såå jävla
fort i den här lägenheten. har aldrig varit med om maken förut.

Lilleman myser och leker under babygymmet för tillfället...
Nu ropar han på mig med sin fallsett han har kommit på att han har ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0