Torsdag och öppnaförskolan

Idag vart det öppna förskolan när vi vaknade, vi tog bilen dit för vi skulle till Cissi, R och Vincent för att leka men så skulle R jobba natt helt plötsligt så då skulle vi vara hemma hos oss i stället.
Vi åkte från öppna förskolan redan vid 11 för då var Lucaz piss trött.
Cissi och Vincent kom sen och grabbarna sov ett tag så vi tog oss för att måla klart det sista på väggarna i köket så nu är det klart :P

Sen när grabbarna hade vaknat och fått lite mellanmål så åkte vi till Ö&B för att handla läsk, sen rusta för Cissi skulle köpa en ram. Sen vart det Willy´s för att handla lite mat sen åkte vi hem.
Benny slutade 16.00 idag för andra gången på 3 veckor, wow. Så han mötte mig och hjälpte mig upp med Lilleman och grejjorna...

Har dock börjat må väldigt dåligt. har blivit förkyld IGEN och har ont i halsen, bara febern som fattas
men det känns som den med är på väg :(
Har varken tid eller lust att bli sjuk just nu. har ju fan varit konstant sjuk sedan augusti i stort sätt.
har varit frisk en vecka här och där.

hade tänkt åka till söderköping i morgon men det är något jag får se i morgon beroende på hur jag känner mig. Ska gå och lägga mig nu så jag åt minstonne orkar att ta hand om Lucaz så Benny slipper vara hemma från jobbet för att hjälpa till.
Bara att bita ihop, lilleman är ju också förkyld och ont i halsen...
antagligen där jag har fått det ifrån.

aja hopp o skit så får du randiga ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0