sleepwalker

Jag är sjuuukt trött just nu. Lilleman vaknade kl 5 i morse så jag gick upp och fiade välling
i tro om att han skulle somna om ett tag men ICKE.
Han har legat och sparkat på mig fram till 07:40 ca då jag inte orkade längre så då gick vi upp.

Idag hade jag tänkt att göra ett försök med bestämda sov tider för Lucaz.
Så nu får han inte sova fram till 12, 13 någonting, då blir det sova middag och sen får jag se hur trött han blir framåt eftermiddagen om han behöver en till nap. Annars blir det sängen framåt 21, 22.
Sen hoppas på att han sover heeela natten fram till 7 i alla fall vore trevligt ^^

Han verkar redan trött men tyvärr kan jag inte låta han sova om han ska komma in i rätt rytm.
för då kommer det vara jätte svårt att få han sova vid lunch tid...
Hoppas det kommer gå bra :)

Benny är hemma idag med, men det tror jag han och hans kropp behöver faktiskt.
Jag tror att mycket varför han mår som han gör beror på stress, för lite mat och för lite sömn. Så nu får han ta igen sig och sen börja skärpa sig på de fronterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0