skit kväll

Cissi, Vincent och min mamma kom idag. Satt och drack kaffe/te.
Lucas har varit på bra humör idag största tiden i alla fall :)
Vincent var också jätte glad. Dock har inte Lucaz sovit så värst mycket.
Han har "powernappat" typ 10 + 20 minuter. Sen sov han när vi kom hem från Vincents mormor.
Vi tog en promenad Cissi, Vincent, vi och Cissis lillasyster Anna, ner till Vincents mormor.

När jag kom hem var Benny hemmafrån jobbet och låg o sov i Melvins säng framför tvn.
Så jag började med maten. Lucaz smakade köttfärsås och spagetti, dock vart spaggetin lite stora bitar så de vart lite svår ssvalt, men det var gott i alla fall tyckte han.

Är inte på något strålande humör ikväll, känner jag. Vill mäst bara gå och dö
att ha Lucaz nu känns faktiskt underbart, mammas lilla solstråle :)
Vad skulle man göra sådana här dagar om man inte hade han?!
Det känns som att det är det ända jag uppskattar just nu. trist men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0