shooo breee

Glömde skriva det förut, fick soppa torrt IGEN i morse utanför melvins skola typ :p han kom ju i tid iaf..
så jag fick ringa mamma som kom o hjälpte mig hämta soppa och tanka ^^
Sen körde jag hem bilen och sen åkte jag med mamma till henne.
Fick pasta sallad där idag det var mums :p



Cissi rinde förut när Melvin och jag spelade memory...
Vincent har nu rullat runt för första gången från rygg till mage ^^
Det är så kul när de gör framsteg de små :P

i morgon blir det nog hemmahäng hela dagen. Vore trevligt med besök men de märks ju om de blir så... Hoppas någon vill komma till mig och Lucaz för att hälsa på lite :)



Happy happy! <3


Cissi - www.ceciliase.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0