P-sprutan

Idag råkade vi försova oss 40 min så det vart stress, stress och stress förut....
Fast Melvin kom i tid i alla fall så det var ju bra det...

Cissi och Vincent kommer hit idag, cissi ska sätta p-sprutan på mig ^^
Här blir det inga barn gjorda kan jag lova!
skulle ha varit hos min barnmorska igår och gjort det men varför ska jag gå dit när jag har en kusin som är utbildad och får :P
Efter p-sprutan när Cissi gör det så kan man ju få fika med :P hehe

Idag jobbar inte Benny över tack och lov så skönt. Nu hade han sagt ifrån om resten av veckan för
ha ville hem och vara med familjen. NICE!

Funerar på att gå till Melvin skola och hämta han.. gör oss gott med en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0