ont i halsen och seg kola

jao då var man förkyld  och hade ont i halsen när man vaknade :( känner mig väldigt seg och slö...
japp, seg som kola... inget vidare...
Lucaz har dessutom varit så snorig i natt att brnny har suttit vaken på min sängkant hos Lucaz så han har ju inte sovit någe vidare innan jobbet idag...
Tur att det är fredag... han slutar 16.00 dessutom.. skönt för då kan jah vila min på eftermiddagen när han kommit hem så kanske jag blir frisk snabbare...
Just nu ligger vi i sängen jag och lilleman, kär nog bli att göra det så mycket vi kan idag så länge inte lucaz tröttnar...

Mamma kom och väckte oss vid kl 9 dessutom, hon plingade på dörren och kom hit med muffins...
Så diskade hon lite och gullade med en snorig Lucaz...
Drack lite kaffe, så nu har hon åkt och då vart det raka vägen i säng igen.. Lucaz sover igen,
skönt för ah nvar jätte trött igen.. Han vart ju väckt vid 9 med...

Det här blir nog en rolig och givande dag... NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0