Nässug och fotoförstoring

Det första man fick göra idag var att springa ner och köpa en nässug och hämta paket med min förstoring på Lucaz :P
Han har varit jätte snorig och när vi använde sugen så...
Herregud! jag visste inte att det kunde få plats så mycket snor i en sådan liten näsa ^^
Han vart jätte ledsen när jag sprutade in koksaltet men de vart bra när vi hade sugit ut all skit ur näsan...

Jag har en kille här hemma då som helt enkelt inte vill ligga på rygg längre när han har kommit
om fund med hur mana rullar över till mage...
Ingen idé att lägga han i babygymmet längre för han gymmar bara åt fel håll nu :p



Men söt är han fifan :)

Benny jobbar över idag som vanligt, men troligen är det sista dagen han jobbar över enna vecka :)
Kan ju hoppas... Nu lever grannarna ovanför rövare, kan tro att det bor tjugo elefanter där uppe ibland... Men det är ju bara 5 negrer iof ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0