När alla vännerna gott hem...



Nu ska vi bara äta mat och slappa resten av kvällen för i morgon är det måndag igen :(
Lucaz har varit grinig på kvällen, han är jätte trött men bara vill INTE!
Nu äter han så jag hoppas han somnar soon ;)

För övrigt har dagen varit jätte bra idag.
Melvin var jätte nöjd med presenterna han fick ^^
Han fick olika lego ninjago, 6 st kinderägg som han samlar på, 3 vanliga bakugan, några bakugan du kan bygga ihop, en t-shirt med m.jakssons döskalle på och 600 kroner...



Vincent provade Lucaz majsbågar idag, var väl inte så äckligt men jag tror inte han riktigt förstod att han skulle hålla i den med händerna med :P hihi



Vincent, Cissi och min bror Pontus



Min mamma och hennes man Micke.



Sebbe och Melvin när de byggde ihop grejjerna ^^



Lisa, Benny och Danne



Lucaz tyckte också att det var kul med massa folk idag när melvin fyllde år :)
Silla och Sam var också här men jag fick visst inte med dem på kort idag :P

Nu ska jag sova.. natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0