Min hatt den har tre kanster...

Nae de har den inte alls, ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt ingen hatt alls ^^

Lucaz sitter och gnäller samtidigt som han skrattar, vet inte riktigt vad han pysslar med ^^
Benny duschar och Melvin glor på Disney XD och leker med sina prylar...
Benny har lovat att spela lite spel med han idag med, de spelade något viking spel igår.
De va guldmynt och benknoter och jag vet inte vad..
Memory igår vart lite segt i alla fall, var ju fasiken 76 kort :/

Känns som att jag inte  har något kul att skriva om alls...
Kom på någon rolig överskrift så kan jag knåpa ihop något ljug om ni har lust :p

Ska ner till affären snart, är sååå sugen på choklad, kanske lite dipp och chips eller aa något gott i alla fall :P Eller... Kanske glass :P Får se...
Har ont i huvudet som fan dock... men de går nog över efter lite gottis :p

I morgon blir det nog INTE öppna förskolan.. Tror jag är för lat för det :P
Måste vila upp mig när jag ska ut o fara hela fredagen.
Måste handla presenter till melvin som fyller 10 på söndag.
Sen ska man storhandla och hämta i skolan och grejjer...


Kommentarer
Postat av: bea

jag vet en rubrik



"såhääääär mycket saknar jag min världsbästa Bea "



;)

2011-03-23 @ 20:28:41
URL: http://beatricefahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0