Melodifstivalen 2011 - OH my god!!!

aaa oh my god rent ut sagt hur fan kan den komma 3:a!?!?!
Är sveriges befolkning döva eller bara allmänt retard?!
Det är fan den sämsta låten jag någonsin hör, lyssnar hellre på en flock vrålapor!

Jävla tur att fler folk kunde rösta fram någon låt som man slipper skämmas för,
som förra året :/ Nu kanske vi kommer med i Eurovision i alla fall.
Dock vann inte den jag ville men Eric Saade var inte dålig heller så. Lucaz älskar
Eric Saades låt, han poppar som fan när den går :P Studsar upp och ner hela tiden.

Har haft lite fredagmys idag med la familia <3
Skönt att bara ha lite lugnt och skönt. Dock var Lucaz väldigt trött och ville inte sova från
kl 16 typ fram till 22 typ så har han sovit oroligt så jag har inte kunnat lägga
han i sängen förren nyligen.

Men nu sover han nog hela natten till tidigt i morgon bitti :)
Men gott folk hoppas ni skäms om ni röstade på the monikers
annars hoppas jag att ni sover gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0