Måndag

Nu är det den dagen man fasade igår och det känns som jag hade rätt.
Känns som att det här kommer bli en tråkig dag om inget oväntat händer.
Får se om det kanske händer någonting som kanske inte låg i planeringen av den tomma och meningslösa måndagen...

Förresten! Igår kväll vid 23.00 gjorde Benny mig en stor fin räkmacka ^^
Tyckte jag var gulligt av han. Var räkmacka, läsk och energidryck till kvällsmat :p
Gott var det i alla fall...



Lilleman sitter just nu i soffan och leker med sin alldelles EGNA DVDdosa :p
Han kan inte låta bli våran TV dosa så nu gav jag han en egen så vi slipper zappandet av kanaler när han leker :P hehe

Hoppas denna dag har något litet extra att bjuda på??
Let´s play?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0