Män som hatar kvinnor

Jag har ju läst hela millenium triologin, nu har jag även sätt den första filmen.
Måste först och främst säga att boken är tusen gånger bättre och att det är mycket
som fattas i filmen även slutet på filmen var inte alls som slutet på boken.
Filmen var ändå helt godkänd tycker jag. Brukar vara hemsk att se filmen när man läst boken men
den här var det inga problem med. Dock har jag inte så höga förväntningar på de andra filmerna för
det händer så fruktansvärt mycket i de andra två böckerna så jag
kan inte förstå hur de har kunnat korta ner det så pass mycket utan att en hel
del viktigt förvinner.

Har för övrigt idag haft en helt okej dag. Gick och hämtade bilen på Svenssons parkering idag
med. Måste ju ha den i morgon när melvin ska till skolan.
Melvin ska vara hos sin mamma nu en vecka igen. Blir lite tomt här hemma då men samtidigt
är det skönt att inte gå upp kl 7 på morgonen för att skjutsa till skolan och hämta vid halv 2 igen ^^
Jag uppskattar när Melvin har lov måste jag säga :p De e de som är bra att de flesta
loven som bara är en vecka är våra veckor :p hihi

Lucaz börjar bli riktigt duktig på att ha koll när han försöker sitta själv. Han
bärjar förstå att han måste hålla imot när han hänger för mycket åt ett håll och rätar upp sig fint,
oftast i alla fall ^^
men det kommer väl snart att han sitter själv utan att man behöver sitta med och ha kolla
hela tiden så han inte slår sig ordentligt.

Ska titta lite på CSI NY lite nu och varva ner :)
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0