Lister och coca cola

Idag vart köket helt klart på väggar och lister så nu är det enbart att beställa 2 snygga
bilder som ska fixas till köket och hänga upp, ett ställ att hänga upp tvn med och en "klocka", ska köpa en ny köksklocka som bara är mitten och två visare.. kommer bli svin fräsht!

Lilleman har förresten kommit underfund med att han älskar coca cola flaskorna!
De är så röda och fina!

Vi hade tvättstugan idag med, eller snarare benny :p jag har börjat stor städa köket riktigt ordentligt.
Sen har vi flyttat Lucaz säng i sovrummet, jag och benny har fått byta tillbaka platserna
i sängen så nu ligger jag på min ursprungliga högra sida :P NICE!
Var tvungen att ställa Lucaz säng längt bort från fönstret i rummet för det drar lite
så det blir kallt, funderar på att det är därför han blir förkyld och att det inte släpper ordentligt.

Nu hoppas jag att lilleman sover i alla fall. La han i sin säng för ett tag sedan och han är tyst
så jag hoppas han somnade :)


Lucaz och pappa vid datorn.                                    Köket                               



Lucaz med Coca cola flaskan i högsta hugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0