kökstavlor och underbart väder

Helt otroligt skönt väder idag! Ska ringa Cissi och se om hon vill med på promenad senare när jag och benny ska gå... Det är 10 grader varmt och sol och vindstilla.. Det är verkligen en
"vår" dag idag :) kanske man kan få första vårkänslan då så man vet att den börjar komma på riktigt :) eller vad tror ni?

Ska beställa förstoringar till köket som ska hänga på ena långväggen... Hittade och gjorde om 2 Picasso målningar så det tror jag blir coolt ^^ Hoppas det i alla fall.
Ni får gärna säga vad ni tror och tycker. Ska inte beställa dem idag så kom gärna med förslag på två motiv annars..

Här är de jag hittat i alla fall som jag funderar på.



Så vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0