Inte en människa vaken utom vi

Japp, god morgon!
Jag har en liten som inte kunde sova idag, antagligen bara för att det är just Lördag.
Han vaknade vid 6:15 ungefär och sen låg vi och trälade för att somna om men de gick absolut inte för sig... Har sugit näsan, ätit och kräkts ner hela sängen sig själv och mamma.
Sen tröttnade vi så då gick vi upp vid 7:15 typ.

har en hel nöjd kille i babygymmet i alla fall som är svin pigg... I en timma till eller nått hoppas jag bara så man får vila lite till. Är trött som få och sjuk dessutom så jag orkar inte riktigt med det här känner jag.. men men måste man så måste man :P
Benny sa åt mig att gå och lägga mig igen så skulle han ta Lucaz men som sagt har ju varit vaken i en timme redan så de e väl bara att hålla i så kan man ta en power nap på dagen ^^



kl 07:20 typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0