Glitter men inget glamour

Idag är vi ju sjuka här hemma då... inget trevligt alls, absolut inte glamour!!!
Lilleman är en gnällskit och det är jag med :(

Fast jag har varit mycket duktig idag med... Jag har laddat ner
office word bl.a så jag har kunnat fixa till mitt CV och skriva ett personligt brev..
FÖR jag har sökt ett jobb idag!!! på "Glitter" i hageby centrum :)
Det handlade om 3,5 h i veckan och det tycker jag låter bra när jag har Lucaz :)
Mamma är ju arbetslös nu så då kan ju hon ta Lucaz om det skulle vara så att Benny inte
är hemma om man får jobba. Så nu får ni hålla tummarna för att jag ska få jobbet.

Nu är gardinerna på väg upp i köket ^^ duktig karl ;P
Sen ska de göras lite mat, blir ytterfilé, strips och beasås, muuums!
Nu ska jag gå och ta hand om Lucaz igen, han tappar sina leksaker ute i köket hos Benny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0