Fucking snö igen

Fy fan vad jag hatar snö! Jag vill ha vår och värme nu!
Jag vill kunna ta barnvagen och gå på en långpromenad och faktiskt njuta riktigt ordentligt,
Vore skönt att få säga att det blir för varmt att gå ;p
Längtar till man kan gå ut på gräsmattan och sätta sig ner med Lucaz och leka med hans prylar.

Idag ska vi gå på stan med Cissi och Vincent. Ska se om vi kan hitta en snygg jacka till Benny.
Han har velat ha en ny vår jacka så, får vi titta lite på :)

Sen ska vi se om man hittar något till Lucaz, kanske någon ny rolig leksak.
Verkar som att han börjat tröttna på de flesta av hans grejjer ibland.

blir på med regnskyddet och gnalla ner till stan. Skönt med promenad och nu har jag varit
så pass duktig hela veckan och promenerat varje dag så måste gå lite idag med...

Får se vad eftermiddagen erbjuder sen :)
Benny sover i soffan för tillfället.

Funderar på vad de kan vara han har fått, men jag tror att det
är väldigt bra att han har varit hemma och vilat riktigt ordentliget denna vecka..
tror hans kropp behöver det. Synd bara att han mår så dåligt.

Blir galen på att de inte hittar något på han :( jävla skit. Blir ju orolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0