FREDAG natt till lördag

Idag har Lucaz och jag varit på stan me Cissi och Vincent och köpt paket till Melvin, hittade lite som jag vet att han kommer bli jätte glad för... Han hade önskat sig 2 av sakerna och 1 annan grej vet jag att
han kommer älska med tanke på att han avgudar Jackson.

Sen Hämtade vi melvin i skolan och åkte hem för att vänta in Benny och den förbannade tvättstuge jäveln. Slngde in en maskin och drog till HC för att storhandla ^^
Nu har vi mat för hela månaden och lite extra gottis ^^ mums

vart ca 2 kg lösviktsgodis bland annat ^^ Melvin fick 1 kg och vi 1,2 kg :)
I morgon blir det tårt bakande till melvins kalas på söndag, sen blir det storstädning.
Ska bli skönt att få städa allt samtidigt för en gång skull. Annars blir det köket en dag,
Vardagsrummet en dag osv och det känns som att de hinner bli dammig i köket under tiden man städar vardagsrummet... Helt sjukt!

Nu ska jag gå och dunka huvudet i kudden för nu är jag såååå trött!
Somnar snart vid datorn och det är ju dumt, räcker med att jag satt och nickade här herrom dagen ^^
Inte okej att vakna med nackspärr för att man inte la sig i sängen i tid.

God natt gott folk, hoppas ni har fina drömmar för det kommer jag ha.
Längtar till mysgubben i sängen min :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

hejhej gumz..

Har utmanat dig på min blogg.. hälsa grattis till stora killen Melvin från oss i klocket.. kramkram

2011-03-26 @ 09:59:52
URL: http://mathioydakis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0