Förbannad och Trött

Om man säger så här.. Nu är jag så trött på folk, så kallade vänner som ska låna pengar och ha saker min inte betalar när de säger så de va fan sista gången. ALDRIG igen kommer jag låna ut pengar eller sälja något när jag inte får pengarna DIREKT i handen... Tror folk att vi har hur mycket pengar som helsst eller? Är det därför de tror att de verkar okej att inte betala när de e sagt??
Men då måste jag tala om att ÄVEN om vi har pengar så ska de betalas
när det är sagt, det är en ren prinsip sak! Brist på respekt!

Jag råkade somna i soffan förut med Lucaz, var rätt nice...
Men jag känner att jag vaknade på helvete fel sida :/
Ska upp tidigt i morgon med för att skjutsa Melvin till skolan och jah har veeeerkligen
INTE lust med det.. det har varit så jävla skönt att ha sluppit göra det när det har varit lov
och så, så nu är det i alla fall 3 veckor sedan jag behövde hämta han...

I sommar ska han få lära sig att cykla till skolan och även ta bussen så han kan åka buss till nästa vinter. För då är lucaz 1 år och då lär det ta lång tid på borgonen när han ska göras i ordning.
Så nu e de på tiden att han lär sig... Han blir ju ändå 10 denna månad.

Aja får klaga vidare i morgon om jag är på det humöret. Säkert inget
roligt all läsa det här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0