En onsdag på stan

Idag har jag och Lucaz varit på stan. Vi gick ner och mötte Melanie. Vi gick och tittade p lite allt möjligt, sen kom Cissi med Vincent och så tog vi en fika på fräcka fröken :)
Sen skulle Melanie hem till sin mormor som har flyttat bara för att se hur hon bor medan vi fortsatte upp till "lucky 7". Ska dit på fredag och låta kim stoppa nålen igenom min läpp, om jag inte backar ur ^^ hahah

I morgon blir det öppna förskolan på morgonen... Ska möta jenny redan vid 8.20 utanför här.
Ska ju vara hos läkaren och ta bort två leverfläckar vid 11 så måste vara lite tidigare på öppna förskolan så man hinner vara där ett tag, annars blir de ju bara 30 min.

Annars har dagen varit lugn idag, Lucaz och jag har vilat i soffan i 2,5 timme :p haha somnade visst till.

Benny har precis erkännt att jag är bäst och gudomlig ^^ hahah känns skönt att höra det, vore ju tråkigt om han inte skulle tycka det :P

Nu ska vi nog till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0