bra dag men enformig kväll

På dagen idag ahr jag och Lucaz myst först medan Benny har legat däckad till 16 typ.
Zandra, Josefin och Alexander var här och fikade på dag, var riktigt
roligt för vi har inte pratat på 6, 7 år. Det hinner ju hända väldigt mycket på den tiden.
Sen när Zandra och de åkte så vaknade Benny vart efter och
ni tror inte att han var svullen om läpparna, halsen och hakan idag igen och han hade problem
med andningen så det vart ju ambulans till sjukan igen!
Tog och fixa så Melvin följde med nalle, Nettan och Felix på hockey
så åkte jag och Lucaz upp till sjukan med bilen. MEN på vägen så får vi soppa torrt i korsningen till sjukan! så jag fick ringa Svensson och be om hjälp, sen tog jag ut barnvagnen och tog Lucaz och gick till akuten. Svensson och john Åkte och hämtade soppa och tankade, sen parkerade de bilen utanför Svensson där vi kunde hämta den.
Benny föredrog att gå hem så vi hämtade bara bilnyckeln och gick hem.

Läkarna hittade ingen anledning till allergichocken idag heller så de skickade hem Benny efter
en adrenalin spruta och kortison + 2 timmars vänta på absolut ingenting.
Helt otroligt! De måste väl ta tag i det och kolla vad det beror på!? Men ICKE!
Låt han få en allergichock till bara, det låter ju helt okej :/

Lilleman somnade på vägen hem i alla fall men det är väl inte för natten kan jag tänka mig.
Han brukar vakna framåt 22 och vara vaken till 24 igen.

Men men ha de gott folk.
Förresten om Danne ser det här ^^ HV71 loooooosar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0