Aj säger jag bara...

Idag gick vi upp tidigt. Vi gick till öppna förskolan redan till halv 9 bara för att jag skulle till läkaren vid 11.00. jenny och Tilde följde med.
Tog bort två leverfläckar hos läkaren och de va ju inga bekymmer tills bedövningen släppte X(
Ingen rolig historia, jag har SKIT ont! haha jaja de går över :P

Lucaz har varit en liten spy gurka idag. Inte roligt. Bea skickade och undrade om vi skulle med till badhuset, men Lucaz har ju inga badbyxor så de gick inte, sen får inte jag bada i klor eller sola förren såren har läkt och stygnen är borta...

Jenny tog en fin bild på Lucaz och Tilde förut på öppna förskolan :)



I morgon ska jag till Kim och nåla ansiktet ^^ tror jag. ska ringa och höra om de e så bra när jag har två till sår som ska läka... Hörs om de i morgon :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0