112 och max

Ja eftermiddagen/kvällen var inget vidare.
Benny kom hem och var helt förstörd. Han kunde inte andas, han var svullen i halsen och luftvägarna,
händerna svullnade och han fick vattenblåsor på underläppen.
Till slut fick jag ringa ambulans efter att jag blivit arg.
Ambulansen tog med han sen idiot ringde jag till svärmor bara för att få tag i henne och kolla om de kunde komma ner och ta barnen så jag kunde åka till karl.
De kom ner med de åkte till benny så tog jag hand om barnen.
Lucaz var helt hopplös! Han var jätte tjurig så fort han inte satt och myste i mitt knä men han ville absolut inte sova. Tror han kände av att jag var stressad och nervös.
Stackarn :(

Till slut kom Benny hem i alla fall. Och för att inte glömma det! När Silla, Sam och Benny satt på akuten...
Ni tror inte att SILLA svimmar två gånger! Vilken resa.
Benny hade fått tabletter mot klåda och allergimedicin. När han åkte i ambulansen gav
de honom adrenalin med så han var ju helt knepig när han kom hem ^^

Sam och Melvin åkte och köpte max då till alla, skönt de så jag slapp laga mat då för
innan har jag ju inte kunnat för att Lilleman har varit hysterisk så fort jag släppt honom.

Men tillslut somnade Lucaz innan vi skulle äta och vaknade nyss.
Trodde han skulle sova hela natten eftersom han inte sovit på eftermiddagen men icke!
Nu kommer han väl vara vaken någon timma innan han är trött för natten.

Aa men skriver i morgon igen.



Brorsona busar



Ett par timmar efter han kom hem från sjukan och medicinen.
Skit snygg eller hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0