1 mil MINST

Idag känner jag mig fruktasvärt nyttig och duktig ^^
Jag och Lucaz tog oss en promenad till Albrektsvägen där vi mötte Cissi och vincent :)
Vi gick jätte långt, ner till stan -> genom domino till H&M -> sedan tog vi södra prom till brandstationen
-> sedan bort till gamla Ö vägen längs albrektsvägen. Där sa vi hej då till Cissi och vincent
och gick hem igen. :) Lucaz tyckte att det var lite för soligt bitvis ;p



Sen hemma så väckte vi pappa och satt sedan och lekte :p
Jätte mysigt var det. Vi gick till affären och handlade till dagen tacos :)
Efter myste vi med en film i sängen och Sen ut i vardagsrummet.

Lucaz låg och lekte med en cola flaska rätt länge, han tycker att dom är sååå fina :p



Medan Lucaz lekte för sig själv så satt pappa lite vid datorn och kollade jobb mail och fb ^^
Jag satt och gav lilleman flaskan när han tappade den för då vart han jätte arg :p
Galna barn :p



Sen skulle mamma se på "Cougar town" som vanligt på tisdagar kl 22 :)
Svin bra, så då fick Lucaz sitta och varva ned men mamma. Så vi mös massor och han somnade på min bröstkorg men ansiktet under min haka ^^
Det är verkligen äkta kärlek och jag förstår inte hur mamma och pappor kan säga att barn inte
kan visa kärlek under det första året typ. Min lilla kille visar mig kärlek varje dag på alla möjliga
sätt! Bara när han lägger händerna på vardera kind på mig och lägger sin panna mot min.
Eller när han sträcker ut armarna för att han vill kramas och en ger han mig en jätte
blöt puss med öppen mun :) Tror inte det finns något finare sätt att visa kärlek på!
Inte för mig i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0