Trött liten skit...

Lucaz är nu jätte trött men bara vääägrar sova... helt hopplöst. Han är jätte trött
men ligger och pillar på babygymmet.

Jag är trött idag fast jag sov en stund på kvällen igår innan Benny kom hem.

Idag ska man kanske göra sig i ordning?? Eller så är jag för lat som vanligt :p

Se om Cissi och Vincent kommer förbi en sväng, beror nog på vad Cissi orkar efter natten...
De var ju här igår och pojkarna satt fint i soffan här hemma ^^ De har verkligen växt massor sedan nyår :) Var 2 veckor sedan jag såg Vincent förren igår och han hade växt massssor på bara två veckor :)




Nyår                                   Igår            



Förresten, för 2 dagar sedan så var det exakt 1 år sedan jag fick reda på att jag väntade Lucaz :)
Helt sjukt vad fort tiden går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0