Suck

Idag har Cissi och Vincent varit här, vi tog en promenad till sjukhuset och hem igen, skönt.
Gick till affären också men sjäääälvklart missade jag att köpa ägg till
fisken som jag skulle panera...

Malin och fillippa var här med ett tag, drack lite kaffe och pratade.

Benny jobbar över idag med som vanligt. Men idag ska han sluta vid 20 i alla fall.
I morgon slutar han vid 16 och det ska bli sååå skönt. Vi ska gå på Magnus Betnér!!!
Längtar så jävla mycket till i morgon vid 19 när det är. Men jag är nervös över att mamma
och Micke ska ta Lucazi 3 timmar :o Hon ringde efter 45 minuter sist och skrek att jag var tvungen att komma för att Lucaz var hysterisk :S
Men de ska nog gå bra hoppas jag.

Har pratat med Bea med. Trevligt... Fast hon hade haft en en piss tråkig dag.
Inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0