Stan med Cissi och Vincent

Ja överskriften säger väl det mästa...
Idag har jag och Lucaz varit på stan heeela dagen med Cissi och Vincent...
Kollade om det fanns något roligt... jag hittade ett par tofflor till Lilleman :) jätte fina sådanna.

Sen slutade Benny jobbet kl 16.00 idag!!!! Wiieee vad skönt, han står i duschen nu... Helt underbart men de frågade om han kunde jobba helg med :( men de sa jag ifrån om och bara skrek: NEEEEJJ!!! så han ska vara hemma :) hihi

Jag mötte Benny på bussen på väg hem sen så gick vi ner och handlade lite fredagsmys, då ringde Cissi och undrade om hon och Vincent kunde komma för hon var arg :( Hennes karl ville inte gå upp ur sängen så hon ville inte sitta hemma och tråka en fredag.
Så de tyckte jag var helt okej. Förstår att de inte är kul att sitta hemma helt tyst.



Fika tanterna ^^




De fina tofflorna från Deichmaan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0