säng häng

Nu ligger mamma Lucaz och pappa i sängen och "myser"... Benny och jag sitter vid varsin dator :P
och Lucaz leker med sitt lilla arg bi...
Melvin ligger nämligen och sover ute i soffan och Melvin sover i sitt rum... Vill försöka
att inte väcka ungarna så vi la oss här ett tag...
Benny ligger och facebook nördar och spelar spel...

Lucaz och mamma kluddrar blogg ^^
får du inte glömma Shorty... han ligger i sängen och myser.

Igår kväll hade vi ju tjejkväll som sagt och gjorde ansiktsmasker ^^
Ni har ju sätt hur fin Benny var... Ska skicka in en bild till sen :p hahah
Var väldigt nice igår i alla fall...

Först på dagen var Lucaz och jag iväg med min mamma och shoppade lite.
när jag kom hem hade melvin (utan min vetskap!) försökt koka kaffe i "don pedron" till mig när jag kom hem, dock hade det "gått åt pipan" sa han så han hade gjort te istället...
Jätte gulligt gjort. Jag fick ju iof städa halva köket frpn kaffepulver men de gör inget för det var en väldigt
god och mysig tanke :)

Sen åkte jag ochLucas till HC med Cissi och Vincent, pojkarna älskar att shoppa ^^
Då kompletterade vi maten till kvällen, sen avrt det lagerhaus och köpa vasen som jag spanat in ett litet tag, en lime grön som jag ska ha ovanför soffan.
Sen H&M och köpte 2 tröjor til Lucaz, en limegrön piké och en ljusgrå hoddie.

Sen när vi kom hem igen vart det lite mer städ med draken och dammning.
Sen ringde Benny och sa att han var på väg hem så då åkte kaffet på.
Hade en väldigt trevlig kväll efter Benny kom hem med kyckling tacos, massa godis, läsk, chips med dipp och ansiktsmasker på alla ^^ Inte Lucaz då ;)

Hade en triktigt nice dag igår. Tyvärr hade ju Lucaz lite feber igår med, så han var lite gnällig till och från men annars var det underbart...

Nu ska man dricka morgon kaffe för nu börjar ungarna vakna i alla rum :)
Shipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0