Pappa är hemma!

Nu har benny äntligen kommit hem från jobbet. har precis ätit klar och satt oss för att slappa i soffan...
Jag råkade somna förut med Lucaz efter att Cissi och Vincent åkte.
Jag är sämst på att söva Lucaz utan att somna själv ;p Råkade visst sova
i 2 timmar där :)

Cissi hjälpte mig att fixa lite med bloggen förut idag, så fikade vi i två omgångar, först
med bulle och biskvé och sen med ett par nybakta tekakor.

Har haft en bra födelsedag förutom att Benny var tvungen att jobba över idag med, men vi får
ta igen det en annan dag... Jag ska inte klaga det kommer mer pengar till kontot.

Lucaz vart överlycklig när han såg att pappa var hemma när han vaknade :)
Pappa började leka med han och mysa :) mys pys!

Nu ska jag gå och byta blöja på lilleman han har gjort sådant som pappa inte vill ta hand om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0