NU jävlar!!!

Nu har jag slipat de allra sista i köket och nu ska jag sätta igång och måla...
Har hällt upp färg och bytt kläder så nu är det bara att köra :*)
Skönt att et äntligen kommer börja bli närmre klart...
ska mms:a in en bild hur det ser ut nu och hur det blir efter det är målat ^^

Melvin ska vara lite "barnvakt" åt sin lillebror medan jag målar...
Han sitter och tittar på dagens iq befriade barnprogram som vanligt :p
Synd att vara tv beroende...

Shorty och jag var ute nyss, var faktiskt inte så kallt som jag hade tänkt mig...
Det var -3.4 grader här i Vilbergen.
Har tagit 2 omgångar med kallori grejjer nu. bara en kvar idag, sen ska man väl äta lunch och middag med innan dagen är klar :) järntabletten är med tagen idag... har snart hållt på en hel vecka
utan stopp... nu har det gått 5 dagar och 1kg. helt okej!
Men man är ju trött och seg hela dagarna tyvärr, men bara man rycker upp
sig lite så är det lugnt ^^

skriver mer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0