Magnus Betnér på skadiateatern

Jaaa, nu är vi hemma igen till en sovandes liten kille som har varit klippt hysterisk i 4 timmar utan
mamma :( stackars älsklingen!
Får gottgöra honom i morgon och mysa heeeela långa dagen :)

Magnus Betnérs nya show var svin kul. Han reflekterade mycket till showen som gick på tv
i måndags (tur att man såg den!). Den var klockren i alla fall, kommer inte missa nästa år! Missade ju förra året tyvärr, men inte året innan i Dee Geer hallen.
Sen var det ju inte riktigt som jag trodde för först hade de ju en akt med två "okända" komiker sen vart det en kvarts paus innan betnér började. Fast de som var före var roliga som fan de med.
Magnus skulle ha kört ca 40 minuter men han körde säkert 1 timma ändå och bjöd på sig själv även fast han skulle köra hem till sthlm efter showen.

Har saknat min lilla kille väldigt mycket dock, känns larvigt att man saknar han så mycket på 4 timmar, de trodde jag inte men gud när det väl var slut ville jag bara vara hemma direkt!
Lucaz hade som sagt varit hysterisk och jag skickade sms till mamma och kollade hur det gick för att jag var nervös för något sådant men då skrev hon bara: bra, han är lite gnällig.
Hon visste att jag inte skulle ha roligt om jag visste hur det egentligen var.
Tycker jag var väldigt snällt. Nu ligger min lilla älskling i soffan och sover av utmattning efter 4 timmar gråt.




Underbart rolig karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0