Duktiga jag ^^

Igår hann jag få massor gjort ^^
Köket vart målat 2 ggr så har bara lite kvar nu i köket, se om jag orkar det idag.
Lucaz fick leka med storebror ett tag, sen gjorde vi samma sak som alltid.
Lucaz skulle sövas och då somnade jag med..

När jag vaknade fick jag måla sista gången i köket på väggen, sen kom melvin och var hungrig
så då lagade jag mat till han. Benny slutade inte förren vid 22 igår :(
Så när kl var 19.25 pratade jag med Cissi så jag var bjuden på middag hos dem.
Melvin ville stanna hemma så det fick han.

Jag missade ju bussen då då... Så jag gick till Cissi då istället... Var lite kallt med de tog bara runt 20 min att gå de där 3 km. Rask akt, har tväningsverk under fötterna idag :p hahah

Blir nog en hemma dag idag... Har inte lust att vara med duktig på ett tag. Jäkla kalla sverige, vänta bara till i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0