crap bilar :@

Jag råkade ju få soppa torrt herrom dagen på parkeringsplatsen som tur var!
Men jag och Cissi åkte till statoil och tankade dunkar förut sen fyllde jag på.. Batteriet var slut först och främs och bilen stod med nosen åt fel håll, bilen är så tung så vi kunde inte få ut den över snökullarna själva så jag var tvungen att springa upp och hämta Benny, packa på Lucaz kläder och ner i vagnen. Sen när vi fick ut den tillslut så tog vi start hjälp.
Då var det så lite luft i framdäcket så jag åkte ner till statoil IGEN för att pumpa det, och när jag ska
lägga i handbromsen när jag står där så .... PANG... så gick den förbannade
handbromsvajern AV!!!! suck jag sätter mig snart och skriker rakt ut!!!
Nu är jag trött på dässa jävla skit bilar! Jävla lureri att köpa skiten :@

Aja vart svin kall ute så det blir soppa till kvällen nu. Ska göra en jätte god, helt klart värd att smaka!

1½ liter vatten
1 köttbujong
purjolök
400g köttfärs
4-5 stora potatisar
1 msk paprikapulver
2 msk tomatpuré
salt
peppar


Koka vatten, köttbuljon paprika pulver, potatis och purjolök i 10 minuter.
Under tiden stek köttfärsen och tomatpuré
Ha sedan i köttfärsen i kastrullen med det andra och koka i ytterligare 8 minuter.
Ha i kryddor efter egen smak...

SVIN GOTT!

fortsatt trevlig kväll och smaklig måltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0