BVC snart

Ska vara på BVC med Lucaz vid 11.00 idag...
Han ska ta 5 månaders sprutor... Sen ska Jenny få titta på utslagen han har fått, han har
fått jätte torra fläckar på bröstkorgen och sidorna... men de är inget som verkar störa honom
så det är ju positivt i alla fall.

Sen ska även jag ta massa blod prover ^^ Kolla ett hormon som hypofysen skickar till sköldköteln.
Se om den skickar för lite hormon och fall det är därför jag inte går upp i vikt...
För det kan ju vara så enkelt att de är så och man får en tablett och så blir det bättre :)
kan ju hoppas i alla fall men sådan tur har väl inte jag...

Ska på Magnus Betnérs show idag!!!! Såååååå KUL!
Har verkligen sätt fram imot det, bortsätt från nervositeten att mamma ska ha Lucaz i 2,5 - 3 timmar!
Ska intala mig själv att det går bra :) Kommer sitta och kramphålla telefon ifall mamma ringer :p
hahaha

skickade efter en förstoring på lucaz igår, ska bli 50x70cm
fint det blev denna bild:




Fast jag fick beskära den lite, men de kommer bli jätte
fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0