Vincent 6 månader

Idag blir Lucaz syssling, Vincent 6 månader! Hurra hurra!
Vi ska dit på fika idag hade vi tänkt för att gratta den lilla skiten som börjar bli stor ^^
Fast just nu sover lilleman så jag passade på att tvätta håret och grejja lite så vi kan gå när han vaknar :)

Ska bli trevligt att komma bort lite, sen ska jag nog kolla med Melanie om jag kan komma förbi och hämta nycklarna hem hit. Hon har ju Bennys nycklar och det är inte roligt att behöva passa massa tider efter hur Benny jobbar. Lättare om han har sina nycklar själv.

idag är det fint väder så det är skönt och i morgon ska det visst bli runt 15 grader ^^
Benny ska dock jobba i morgon med och kanske söndag också... Sen blir det till 22 på måndag och tisdag... Inte kul... förren lönen kommer vill säga.

Men nu måste jag torka håret så vi kommer iväg sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0