usssch fy faan!!!

Skrev inte igår för... jag vet faktiskt inte, jag var trött efter stan och vi var ute och gick hela dagen jag och Lucaz. Det var ju såå underbart väder. Men man vart väääldigt trött av att vara ute hela dagen så det vart sängen rätt tidigt faktiskt!
Sen vakna jag i morse med jordens magont, inte kul!
Benny har legat i magsjuka hela denna dag och jag har haft feber hela dagen, men när man
har en liten och Jag var minst sjuk så var det bara att bita ihop! Fick sova lite när Lucaz sov middag!
Nu sover han för natten och troligen Benny med.
Men det är bra om Benny sover för så är det troligen bra i morgon i alla fall.
Skulle ha haft picknick idag men aa.

Får vi se hur morgon dagaen blir istället :) hoppas alla är friska. I alla fall kan ju benny ha fått blivit av med magsjukan kan man ju hoppas.

Jag ska väl med gå och lägga mig snart och sova bort febern...
Tänker lite på jenny med, hon är på sjukhuset...

Glad påsk! I morgon ska melvin leta påskägg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0