usch så dålig jag är

Jag är absolut dålig på att skriva blogg för tillfället :p Vet inte men jag hinner verkligen
inte med :p haha
Känns som om jag skulle ha massor att göra på dagarna men ändå så är jag bara hemma typ :p haha
Får ta och skärpa mig tror jag ^^ Annars finns det ju inget att läsa för folk som är nyfikna ;)


Lucaz har blivit rosslig i halsen :( inte kul för lilleman. Vi ska till öppna förskolan idag, hoppas det piggar upp han lite.. han var lite ledsen igår och ville inte sova igår kväll så efter 22 gick vi på promenad i vagnen tills han somnade...
Han sov väl i 10 minuter efter vi kom hem sen fick jag sitta och söva han i famnen i alla fall.
Men det är så mysigt när han sover i famnen så det gör inget :P

Idag ska jag skriva två inlägg för jag missade igår... skickar bild från öppna förskolan sen :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0