torsdag och inte onsdag 8)

Idag har jag gått och trott att det är onsdag då :p haha helt snurrig!
Har hunnit städa lite idag och donat. Sen har vi varit på promenad ett tag bara lilleman och jag innan jag skulle ha Tilde medan Jenny var på vårdcentralen.

Tilde och Lucaz lekte jätte bra ihop, lättare att ha två än en :p haha
Vart att gå ut och testa gungan lite utan för hemma hos Jenny och Tilde.
tyckte han var kul :)

Sen ringde min bror och sa att han och hans pappa var på väg, för de skulle komma och dricka lite kaffe. Så då gick vi hem och satte på en kanna och bussade till de kom..

Benny skulle jobba till 17 idag så han skulle få skjuts av en arbetskolega hem, som glömde bort honom så vid kvart i sex pratade jag med han, så då fick vi åka och hämta hem honom :)

Jag lagade mat medan Benny duschade och sen vart det en kvällspromenad hela familjen.
Lucaz somnade och shorty vart as sprallig när vi klev innanför dörren hemma.
Lucaz sover fortfarande och jag tror han sover för natten nu.



Lucaz testar anka ;)




Då blir man så här glad och slämmig ^^




Lucaz var elak mot Tilde och drog henne i kinden :/




Det var inte uppskattat kan jag ju säga :(




Sen busade barnen :)




När vi testade att gunga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0