Tisdag efter påskhelg

Ja nu har det varit påskhelg och alla UTAN jag har haft spysjuka!!! Helt otroligt att Lucaz först, sen Benny och sen Melvin fick magsjukan och jag har fan i mig klarat mig denna gång med från magsjuka ^^
Fan va nice!!

har en hel del bilder nu... Har ju varit på stan och fikat med mina kusiner Cissi och Therése.
Vilket inte händer så ofta då Therése bor i Kalmar nu för tiden då hon pluggar.
Var väldigt trevligt. Den dagen köpte jag Lucaz första skor!!! PUMA!!!
Hell yaeh, snygga var de!! ;p haha

Sen har jag bara slappat arslet av mig till klockan 17 idag typ, då hämtade Cissi mig så åkte
vi till Hageby och handlade lite mat! Tack så jätte mycket för the ride www.ceciliase.blogg.se !

Nu ska jag sluta tjata och lägga in lite bilder att glo på.




Cissi och Vincent på Mc donald's efter kusin fikan!




Lucaz med sina nya PUMA skor ^^




The ones :p




Lucaz i hans nya "gubb" keps ^^ hihi sweet!




han vet hur man gör ;)

puss och godnatt <3


www.bajs.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0