söndag med tvättstugan

Nu är det en sådan där ångest söndag igen :P
Idag är det tvättstugan igen och Benny ska på IFK matchen med en kompis.
Vet inte om jag och Lucaz kanske ska över till Jenny och tilde för att leka. Elin skulle komma och fota Tilde så Jenny undrade om jag ville komma över med Lucaz för att ta lite bilder när de leker...
Skulle vara kul men hoppas de går när man har tvättstugan. den börjar ju 12 och matchen börjar 14...
Så de blir ju jag och Lucaz som får tvätta ^^

Lucaz var hysterisk igår kväll. Han ville amma men han hade ätit slut med tanke på att jag ska sluta amma vart efter nu... Glass funkade dock bra som mat tydligen, men gud så arg och ledsen han vart när min glass tog slut så var tvungen att ätat en till för att han skulle bli nöjd. Dock åt jag struten och han resten :P Snacka om att älska glass :)

Nu har vi precis ätit frukost i alla fall ^^ mysigt framför nickelodeon jr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0