sjukling

Lucaz är sjuk :( Inte roligt alls.
Han tycker inte att han behöver sova då och somnar han så vaknar han snart för han kan inte
andas med nappen i munnen och han kan inte somna utan nappen...
Inte roligt för han att de ska vara så.

Nu har jag i alla fall fått han att sova en timma i dag :)
När han vaknade bajsade han ner sig totalt så då vart det duschen, han hade fan bajs ända upp till nacken och på armarna ^^ äckligt.

Måste bara kolla om någon vet... Varför försöker alltid utlänningar pruta även om man sätter ett relativt lågt pris?!
Heeeelt jävla otroligt måste jag säga.. Någon som har ett svar.


Kommentarer
Postat av: Mohahaha

Hahaha, inte bara dom som prutar =P jag har precis prutat ner vagnen som jag ville ha från 5500 =D hahahah

2011-04-10 @ 18:47:45
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0