Separationsångest!!!

Nu har ångesten kommit igång ordentligt :P hhaha
Ska ju jobba i morgon och vara borta från Lucaz i 11 timmar ungefär... Känns nervöst
att inte vara hemma med Lucaz, PLUS att jag ska jobba under min egen karl!
Men för övrigt tycker jag att det ska bli svin kul att jobba istället för att vara hemma hela dagen.

Men fyyyy faaaaan vad jag har separationsångest!!! Inte kul!!!
Fast lite extra pengar i kassan är ju alltid kul att spendera ;P hihi

Idag kom svärmor ned från oxelösund för att vara barnvakt i morgon när jag jobbar ^^
Snällt av henne tycker jag.
Vi tog en promenad ner till stan när hon kom. Där köpte hon en tröja till benny, En varsin fotlänk i guld till henne och mig och sen en ny näspiercing till mig :) Min svärmor skämmer bort mig :P
Den är lite nice ibland :) bli lite bortskämd.

Lucaz har badat ikväll, tycker han är as kul. Sen åt han 1 ½ dl gröt och 1 dl kräm, sjukt mycket för att vara han! han brukar äta 1 dl gröt och ½ dl kräm...
Duktig pojke mamma har ^^

Var över hos våran granne och tog en snabbkaffe nyss, han har en sådan där kaffemaskin som george cloone gör reklam för på tv. Helt klart godkänt kaffe.
Sen visade de hur de spelade kinect. Sådant där spel med kamera till ^^ Sen har ju han byggt om den lite så den är röststyrd också :P hehe Mullemeck ^^

aja natt natt ska in i sovrummet till min lilla bäbis snart, ska bära ner han i min säng inatt för jag har separationsångest ;D haha larvig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0