Lördag kväll

Jag är så stolt jag har fått Lucaz att somna natt vid 21 nu två dagar i rad ^^ Nice om mankan fortsätta med det!!!

Idag har Cissi och Vincent varit här. Vi var ute och gick då också, vilbergen runt :) Tog inte så lång tid som jag trodde... tog väl en 40 min max... De vart riktigt skönt väder när vi gick, blåste lite mycket halva vägen bara men annars var det helt okej.

Benny jobbarde ju idag så då hade jag maten nästan klar när han kom hem :) vart hans favorit ;P Köttfärsfylld fralla. mums. Måste ju göra lite extra god mat på helgen när han jobbar då med, de förtjänar han :)

Lucaz har ätit jätte duktigt idag :) blir så stolt när han äter mer och mer av den fasta maten :)

I morgon kommer svärmor hit på eftermiddagen! Hon ska vara barnvakt på Måndag när jag ska JOBBA!!! Känns så himmla skönt att komma iväg och jobba en dag men usch vilken separationsångest jag börjar få redan :P min lilla pojke ska vara hemma med farmor medan mamma är iväg i ca 11 timmar :) Benny ska ju jobba till 22 på måndag så han är ju inte hemma skapligt tyvärr...
Hoppas det kommer gå bra utan mig så många timmar... Han har bara varit utan mig i max 4 timmar i streck förut och den gången var han jätte ledsen :( så jag är skapligt nervös över måndag :p



Ungarna busade massor idag ^^




Snacka om att jag hade en egotrippad unge på kvällen!
Sitter och pussar sin egen spegelbild ;P haha




Men han har defenitivt fattat vad man ska göra när kameran kommer
fram! SMILE :D




På kvällen vart det soffhäng och liiiite mys när det var barnfritt ;)
Det är bra för hälsan har jag hört :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0