IKEA

Idag har jag och Jenny varit på IKEA med barnen, Jenny shoppa på som fan.
Fast de va ju därför vi åkte dit med, Jenny skulle köpa grejjer till nya sängen och lite sådär som hon missade i helgen som var :p

Lucaz shoppad lite grann iaf ^^ men jag kan inte säga vad här ;p har shoppat present nämligen :D
Jo jag handlade två krokar till badrummet så vi kan hänga upp de där förbannade handdukarna på väggen :p

Ikväll har jag varit mycket duktigt förresten!!!
Jag har lagat barnmat i massor. Nu har lilleman mat till 5 dagar framöver och även efterätt till 3 dagar ^^ tyckte jag var strongt gjort av mig så där på kvällskvisten när killen sover :)

Har fått en Lära gå stol idag ^^ Jätte fin, tack Jenny för att du fixade :)
Nu kan han ut och springa i lägenheten :P
Nu har lilleman massa lekprylar, han kommer bli bortskämd känns det som :P haha ooops!
Melvin är med bortskämd så varför ska inte Lucaz få bli det?!

aja ut och röka och sen kanske försöka få till det när Lucaz ändå sover ;) hehe
natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0